Monday, July 25, 2011

‎+++ I Z A D & I Z A H +++


         +++ Pada 24-07-2011 seorang lagi rakan yg sama bidang dgn sy (Fotografer) ialah Shahrizad @ Izad adik kpd Aliceshah Studio & IzamCrazyfoto telah sampai seru melangsungkan perkahwinan beliau dgn pasangan beliau Izah...Izad adalah  anak ke2 last dari keluarga Uncel Abdullah...saya boleh di katakan dari kecil membesar sama dgn keluarga beliau...dan IzamCrazyfoto @ Izam adalah kawan karib saya dari kecil...saya membesar sama dgn Izam sesama...bermacam peristiwa pahit manis yg kite org alami bersama dari sebelum kite org berada di dalam industri ini...Abg kepada Izam & Izad iaitu ShahRizal ceo kepada AliceshahStudio adalah pengasas dan batu loncatan saya nd izam di dalam dunia fotografer ini...dari beberapa bulan lagi insallah kawan karib sy ShahNizam @ Izam pula akan mendirikan rumah tangga...lepas ni Izam dah dgn dunia alam rumah tangga beliau...hurmm aku bile lah pula dapat seruan mendirikan rumah tangga ;-) ...asik amek pic org kawin je... :-) +++














No comments:

Post a Comment